فراخوان ثبت نام در دوره آموزش داستان نویسی آل جلال منتشر گردید

فراخوان ثبت نام در دوره آموزش داستان نویسی آل جلال منتشر گردید

به گزارش لباس دونی بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای ثبت نام در «سیزدهمین دوره متمركز آموزش داستان نویسی آل جلال» فراخوان داد.



بنیاد شعر و ادبیات داستانی همزمان با برگزاری اختتامیه دوازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد، دوره عمومی داستان نویسی ویژه اعضای پایگاه نقد داستان را در چارچوب دوره ای سه روزه از ۳۰ آبان تا ۲ آذرماه در تهران برگزار خواهد نمود.
این دوره در چارچوب كارگاه های آموزشی با حضور اساتید داستان نویسی و نویسندگان صاحب نام كشور از جمله: رضا امیرخانی، محمدجواد جزینی، محمدحسن شهسواری، ابراهیم زاهدی مطلق، یزدان سلحشور، یونس شكرخواه، شهریار عباسی، داوود غفارزادگان، مجید قیصری و... برگزار می گردد.
عضویت (رایگان) در پایگاه نقد داستان به نشانی www.naghdedastan.ir و ارسال حدّاقل یك داستان كوتاه از راه حساب كاربری در پایگاه برای حضور در این دوره آموزشی الزامی است.
بر طبق این فراخوان، هزینه ثبت نام در این دوره آموزشی برای ادب جویان ساكن استان تهران ۱۰۰، ۰۰۰ تومان و ساكنین دیگر استان ها ۵۰، ۰۰۰ تومان است.
علاقمندان می توانند تا آخر روز شنبه ۱۸ آبان به نشانی jalal۹۸.adabiatirani.com مراجعه كرده و با تكمیل برگه ثبت نام جهت شركت در این دوره آموزشی اعلام آمادگی كنند. بعد از اتمام مهلت ثبت نام، كارشناسان بنیاد با منتخبان برای حضور در دوره تماس خواهند گرفت.
ثبت نام فقط از راه درگاه اینترنتی اعلام شده صورت می گیرد.



منبع:

1398/08/13
23:29:56
5.0 / 5
4433
تگهای خبر: اینترنت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
لباس دونی