دستوطرح های حمیدرضا بیدقی برای هفته دفاع مقدس

دستوطرح های حمیدرضا بیدقی برای هفته دفاع مقدس

به گزارش لباس دونی حمیدرضا بیدقی به مناسبت هفته دفاع مقدس هفت دستوطرح جدید تولید و منتشر نمود.



به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، از ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه در كشور به نام «هفته دفاع مقدس» نام گذاری شده است. در این هفته تمام آحاد و اقشار جامعه نسبت به تعهد و باوری كه از جان گذشتگی شهیدان و رزمندگان در دفاع مقدس دارند، بر اساس توانمندی های خود اقداماتی برای گرامیداشت مقام شهیدان انجام می دهند.

اكنون بعد از گذشت حدود ۳۹ سال از آغاز جنگ تحمیلی، حمیدرضا بیدقی -طراح، گرافیست و تصویرگر - به مناسبت گرامیداشت مقام شهیدان و رزمندگان جنگ تحمیلی، هفت دستوطرح را برای هر یك از روزهای هفته دفاع مقدس طراحی و اجرا كرده است.

دستوطرح، نام ابداعی شیوه اجرایی این هنرمند طراح و تصویرگر است كه در چند سال قبل به مناسبت های مختلف در فضای مجازی و رسانه های برخط انتشار یافته است.

این هنرمند اعتقاد دارد: در دنیای جدید، خلق تصویر از كلمه می تواند بسیار اثرگذار باشد. به خصوص كه آن كلمه و تصویر ارتباط مفهومی، فرمی یا مناسبتی داشته باشد. دستوطرح حروف را به تصویر شدن می رساند و ما را با دنیای ویژه ای آشنا می كند؛ دنیایی كه در آن كلمات از ذهن به دیده شدن می رسند.

در ادامه یكی از هفت دستوطرح مورد اشاره را كه با حمایت یك مجموعه صنعتی تولید و با تدوین امین قدمی انتشار یافته است، می توانید مشاهده كنید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی كند.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4

1398/07/05
19:29:20
5.0 / 5
4581
تگهای خبر: طراحی , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
لباس دونی