جوایز جشنواره بریستول انگلستان برای عكاسان ایرانی

جوایز جشنواره بریستول انگلستان برای عكاسان ایرانی

به گزارش لباس دونی عكاسان ایرانی در جشنواره عكس بریستول انگلستان جوایزی كسب كردند.


به گزارش لباس دونی به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، در جشنواره بریستول انگلستان، عكس «راه اشتباه» از حسین زارع عنوان بهترین عكس خلاقه و مدال طلای GPU را از آن خود كرد. همینطور تصاویر «شب نشینی» از امین دهقان و «محافظ» از حسین زارع موفق به دریافت تقدیر جشنواره شدند.

در این رویداد كه زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عكاسی (فیاپ) و انجمن عكاسی آمریكا (PSA) برگزار شد، آثاری از عكاسان عضو كلوپ فوكوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش های مختلف جشنواره شامل حسین زارع، امین دهقان، جواد رضایی، مهدی زابل عباسی، امیرحسین هنرور، حمید رضا هلالی، رضا عاملی پور، سحر حاجی غنی زاده، علی سامعی و مرجان تقی پور فهندری پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عكاسی (فیاپ) كه بعنوان تنها مؤسسه بین المللی در زمینه عكاسی از سوی یونسكو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تابحال واسطه ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عكاسی در كشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون بعنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عكاسی در سراسر جهان همكاری نزدیك دارد كه تعداد آنها به بیشتر از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می رسد. فیاپ در هر كشور تنها یك دفتر دارد كه هم اكنون نماینده رسمی فیاپ در ایران «كلوپ عكس فوكوس» است.





1397/12/24
00:50:56
5.0 / 5
4745
تگهای خبر: جشنواره , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
لباس دونی