اولین دوره مسابقه كارتون و كاریكاتور كتاب برگزار می گردد

اولین دوره مسابقه كارتون و كاریكاتور كتاب برگزار می گردد

لباس دونی: مسابقه ملی «كارتون و كاریكاتور كتاب» به همت موسسه خانه كتاب و با هدف ترویج فرهنگ كتاب و كتابخوانی برگزار می گردد.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی خانه كتاب، هادی حیدری، دبیر مسابقه ملی «كارتون و كاریكاتور كتاب» در این باره توضیح داد: موسسه خانه كتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اولین دوره مسابقه ملی «كارتون و كاریكاتور كتاب» را برگزار می نماید.
او با اشاره به اهداف برگزاری اولین دوره مسابقه ملی «كارتون و كاریكاتور كتاب» اظهار داشت: جامعه به اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور نهادینه كردن فرهنگ كتاب و كتابخوانی نیازمند است. با این رویكرد، فراخوان این مسابقه از جانب خانه كتاب منتشر گردید كه بر مبنای آن همه هنرمندان كاریكاتوریست و كارتونیست و همینطور همه كسانی كه به شكلی دغدغه كتاب و كتابخوانی دارند، می توانند در این مسابقه شركت نمایند.
دبیر مسابقه ملی «كارتون و كاریكاتور كتاب» افزود: در این مسابقه، شركت كنندگان می توانند از زاویه دلخواه خود به كتاب بنگرند؛ در این مسابقه آثاری برگزیده می شوند كه به مبحث كتاب به صورت خلاقانه و با نگاهی متفاوت پرداخته باشند.
حیدری اضافه كرد: علاقه مندان می توانند حداكثر سه اثر با مبحث كتاب را به همراه بیوگراف خود كه باید حداكثر ۲۰۰ كلمه باشد و شماره تلفن، نشانی كامل و در اندازه آ.س و با كیفیت تصویر ۳۰۰ dpi تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه این مسابقه به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، كوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم ارسال و یا به آدرس CARTOONKETAB@KETAB.IR ارسال نمایند.
او عنوان كرد: در این مسابقه به نفر اول، ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.
دبیر مسابقه ملی «كارتون و كاریكاتور كتاب» با بیان این كه كامبیز درم بخش، حسن كریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران «مسابقه ملی كارتون و كاریكاتور كتاب» هستند، اظهار داشت: داوری آثار به احتمال زیاد از هفته دوم مهرماه ۱۳۹۷ آغاز می گردد.
حیدری با بیان این كه تاریخ دقیق اختتامیه این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد، اظهار نمود: در این آیین، نمایشگاهی از آثار عرضه شده به دبیرخانه برگزار می گردد و همینطور این مجموعه در قالب یك كتاب نفیس منتشر خواهد شد.



1397/07/09
22:16:06
0.0 / 5
4528
تگهای خبر: نمایشگاه , هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
لباس دونی