روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز مدارس ابلاغ گردید

روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز مدارس ابلاغ گردید

به گزارش لباس دونی مدیركل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ روز شمار هفته قرآن، عترت و نماز كه از ۲۳ آذر ماه در مدارس سراسر كشور شروع می شود، اطلاع داد.


به گزارش روز یكشنبه وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب زاده اظهار نمود: هفته پایانی آذرماه با عنوان هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس نام گذاری شده است كه همه ساله برنامه های متنوع در رابطه با منشور نورانی و پرارزش قرآن، عترت و نماز توسط مربیان و معاونین پرورشی در مدارس برگزار می گردد.
وی اضافه كرد: امسال هفته قرآن، عترت و نماز از ۲۳ آذر شروع می شود و تا ۲۹ آذر ادامه دارد. روز شمار و فعالیتهای پیشنهادی برای این هفته به مدارس سراسر كشور ابلاغ گردیده كه كارشناسان قرآن، نماز و عترت مناطق و استان ها به صورت ویژه این برنامه ها را پیگیری می كنند.
امسال سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن مدارس برگزار می گردد
مدیركل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: علاوه بر این همزمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس بخش آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار می گردد و امسال سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن را در مدارس آغاز خواهیم كرد. این مسابقات در چهار مرحله و به صورت ۲ سالانه در پنج مرحله مدرسه، منطقه، استان، كشور و بین المللی برگزار می گردد كه در هر مرحله نفرات برتر مسابقات به مرحله بعدی راه می یابند.
مسیب زاده خاطرنشان كرد: علاوه بر این در این هفته به صورت ویژه و پررنگ تر از همیشه محافل انس با قرآن كه همان استماع تلاوت های قرآن است، حداقل یك مرتبه در هر مدرسه و با حضور قاریان برجسته در مناطق، استان ها و قاریان ملی برگزار می گردد. بر مبنای روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز یك عنوان و یك فعالیت پیشنهادی در نظر گرفته شده است كه امید است با تلاش مربیان پرورشی، معلمان و مدیران مدارس سراسر كشور این هفته باشكوه برگزار گردد.


1398/09/17
14:02:07
5.0 / 5
4467
تگهای خبر: مدرسه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
لباس دونی