مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر كرمانشاه از معاون اول رئیس جمهوری مورد پیگیری قرار|گرفت

مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر كرمانشاه از معاون اول رئیس جمهوری مورد پیگیری قرار|گرفت

نماینده اصحاب فرهنگ و هنر استان کرمانشاه در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: بیان مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۹ در حضور معاون اول رئیس جمهوری در استانداری کرمانشاه مورد توجه قرار گرفت و بر پیگیری و اجرایی شدن پیشنهادات تاکید گردیده است.


«مهرداد مرادی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: پیش از برگزاری این جلسه در گفت و گو و هم اندیشی با صاحب نظران کرمانشاهی، نیازها و خواست های گروه های مختلف فرهنگی و هنری را احصا و در جلسه با دکتر جهانگیری مطرح کردیم که در نتیجه آن اسفند ۹۹ آقای «مهدی علیخانی» معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و همکاریهای منطقه ای معاون اول رئیس جمهوری در نامه ای به استاندار کرمانشاه خواهان پیگیری و اجرایی کردن مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه شد.
در بخشی از نامه آقای علیخانی به مهندس بازوند استاندار کرمانشاه که متن آن در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته است بر پیگیری و اجرایی شدن پنج پیشنهاد آقای مرادی تاکید گردیده است.
توجه به ایجاد فرهنگسراها و مجتمع های فرهنگی و هنری، تالارهای اجتماعات شایسته، ایجاد سینما و سالن های اختصاصی تئاتر، حمایت بیشتر از روزنامه های سراسری استان جهت انتشار در سرتاسر کشور با عنایت به سابقه صد ساله مطبوعاتی استان، پیگیری و تسریع طرح ثبت دالاهو بعنوان شهر بین المللی تنبور بخشی از این مطالبات است.
تأمین و تثبیت برگزاری سالانه یا دو سالانه جشنواره مطبوعات استان های شمال غرب کشور با حضور استانهای شرقی کشور عراق و ترکیه در استان کرمانشاه و تاسیس رشته های فرهنگی و هنری و تدریس و تربیت دانشجو در این رشته ها در دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی که تعطیل شده است، پنج پیشنهادی بود که آقای علیخانی بر پیگیری و اجرایی شدن آنها تاکید کرده است.
دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سفری یکروزه ۱۸ بهمن به استان کرمانشاه سفر کرد و با نخبگان استان در استانداری دیدار نمود.


1399/12/29
17:55:55
0.0 / 5
7968
تگهای خبر: تئاتر , جشنواره , سفر , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
لباس دونی