در چهل وهفتمین نشست ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر تأكید شد؛

آمادگی گردشگری برای جلوگیری از شیوع كرونا

آمادگی گردشگری برای جلوگیری از شیوع كرونا

لباس دونی: شركت كنندگان در چهل وهفتمین نشست ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر، بر آمادكی تاسیسات گردشگری كشور ُبر جلوگیری از شیوع كرونا تاكید نمودند.


شركت كنندگان در این جلسه باتوجه به شیوع ویروس كرونا در استان های مختلف كشور یكی از مهم ترین موضوعاتی كه در دستور كار اعضای ستاد قرار دادند، راهكارهای جلوگیری از شیوع كرونا بود.
فریدون محمدی مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در این جلسه در سخنانی با اشاره به آمادگی تاسیسات گردشگری و هتل ها برای جلوگیری از شیوع كرونا اظهار داشت: در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و مدیران هتل ها و تاسیسات گردشگری و پرسنل این مراكز برای جلوگیری از شیوع كرونا آمادگی دارند.
او به شیوع ویروس كرونا در استان های مختلف و تاثیرات احتمالی آن بر صنعت گردشگری اشاره نمود و اضافه كرد: مطمئن هستیم كه با همكاری همه دستگاه ها و بخش دولتی و خصوصی این مشكل رفع خواهد شد و نگرانی بابت شیوع كرونا در تاسیسات گردشگری نخواهیم داشت.
محمدی همین طور به آمادگی ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته و پاسخگویی آنلاین به مسافران و گردشگران آگاهی داد و اظهار داشت: به همین دلیل ستاد خدمات سفر با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۶ فروردین ۹۹ در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری تشكیل می شود.
به گزارش روز سه شنبه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگیُ وی یادآورشد: مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو ستاد مركزی هماهنگی خدمات سفر با حضور در محل این ستاد به صورت آنلاین و در دو شیفت روز و شب به سوالات، انتقادات و شكایات احتمالی مسافران كه بوسیله سامانه ۰۹۶۲۹ به این ستاد اعلام می شود، پاسخ می دهند و موضوعات را رسیدگی می كنند.
در ادامه این جلسه دبیر و اعضای ستاد در باره زمان برگزاری رزمایش بزرگ ترافیكی و خدمات سفر باهم به گفت و گو پرداختند و در نهایت مقرر شد این رزمایش ۲۶ اسفند در ضلع جنوبی حرم امام خمینی اجرا شود.
معرفی كمیته ها و تشریح وظایف محوله هر كمیته بخش دیگری از این جلسه بود كه ضمن تشریح و معرفی وظایف هر كمیته بر تقویت همكاری ها برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران تاكید شد.
ویروس كرونا از دی ماه گذشته تا كنون بیشتر از دو هزار قربانی گرفته است. حدودا تمام جانباختگان از چین، كشوری كه ویروس از آنجا شیوع پیدا كرد، هستند. هشت نفر نیز در ایران بر اثر مبتلاشدن به این بیماری جان باخته اند. ایران پس از چین دومین آمار فوتی كرونا در جهان را دارد. بیماری جدید كرونا با نام «كووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال قبل میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت
كیانوش جهانپور، رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی قبل از این اعلام نموده است كه تابحال ۹۵ نفر در كشور بطور قطعی به كرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر فوت كرده اند.




منبع:

1398/12/06
23:29:10
5.0 / 5
3815
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دستگاه , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
لباس دونی