لغو روز دوم كنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حكم دادستان

لغو روز دوم كنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حكم دادستان

به گزارش لباس دونی سرپرست معاونت امور هنری اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: اجرای سوم از روز دوم كنسرت فرزاد فرخ در بجنورد با حكم دادستان لغو شد.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ابوالحسن حیدری با اشاره به اینكه تمامی فرآیندهای قانونی لازم برای اجرای كنسرت فرزاد فرخ در هتل داریوش بجنورد طی شده بود، اضافه كرد: همینطور مكاتبات لازم با فرماندار بجنورد و فرماندهی انتظامی به انجام رسید كه در نهایت هر دو مرجع برای اجرای برنامه اعلام هماهنگی و همكاری نمودند.
وی اظهار نمود: علاوه بر این، جلسه هماهنگی دیگری با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه داریوش و مدیر مؤسسه مجری پیش از اجرای كنسرت برگزار گردید.
وی خاطرنشان كرد: با عنایت به متن مجوز، اجرای برنامه در دو روز و هرروز در ساعات ۱۸: ۳۰ و ۲۱: ۳۰ پیشبینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا، اجرای اول با تأخیر شروع شد كه همین امر سبب شد در مجموع آخر اجراهای روز اول با تأخیر چهل دقیقه ای همراه شود.
حیدری افزود: در روز دوم همكاران نیروی انتظامی در مورد ساعات اجرا و هم مدیریت سالن مواردی را طرح نمودند كه مجموعه اقدامات و پیشبینی های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئونات اسلامی تشریح شد. جلسه ای هم برای حل مشكل در فرمانداری تشكیل شد. اما علیرغم همه تلاش ها و پیگیری ها اجرای سوم كه آخرین اجرای برنامه بود با موافقت دادستان محترم همراه نشد و به انجام نرسید.
سرپرست معاونت امور هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن عذر خواهی از شهروندانی كه علیرغم تهیه بلیط موفق به تماشای این برنامه نشدند، بیان كرد: هزینه بلیط ها توسط مؤسسه مجری در اسرع وقت به حسابشان برگردانده می شود.




1398/03/28
14:05:01
5.0 / 5
4396
تگهای خبر: هزینه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
لباس دونی