زیبایی نژاد با لباس دونی مطرح كرد؛

کاراکترهای انیمیشن رویا شهر به صنایع خلاق می رسد

کاراکترهای انیمیشن رویا شهر به صنایع خلاق می رسد

به گزارش لباس دونی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: انیمیشن رویا شهر از مهرماه اکران می شود و مقرر است از ظرفیتهای کاراکتر این انیمیشن در صنایع خلاق بهره مند شویم.



مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کارهای ویژه در عرصه صنایع خلاق و اقتصاد فرهنگ اظهار داشت: در این زمینه کارهای مختلفی را طراحی نموده ایم که می توان به کارهای ویژه در موضوع نوشت افزار و پشتیبانی از نمایشگاه نوشت افزار اشاره نمود. در این دوره به نسبت دوره های گذشته حمایت ویژه تری را از نمایشگاه نوشت افزار انجام دادیم. البته این حمایت ها شامل دیگر حوزه های صنایع خلاق همچون بازی هم شد.
وی اضافه کرد: از سال قبل ساخت بازی در عرصه سبک زندگی ایرانی - اسلامی را شروع کردیم و در آینده ای نزدیک این بازی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. پیش بینی مان این است که برای ایام فراغت و در تابستان به مرحله عرضه برسد. این بازی یک بازی موبایلی است و اطلاعات بیشتر آن به هنگام رونمایی منتشر می شود.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: این بازی یک کار ویژه ای بشمار می رود و برای ساخت آن از ظرفیت یکی از گروههای حرفه ای صنعت گیم بهره برده ایم. علاوه بر این درحال تولید چند بازی رومیزی هستیم. یعنی این اتفاق به غیر از تولید بازی های الکترونیکی در سازمان ورزش رقم می خورد.
وی افزود: جشنواره بازی های الکترونیکی در سال قبل و با حضور ۶۰۰ گیمر در برج میلاد اجرا شد. همین طور مشابه آن جشنواره با عنوان جام بازی های الکترونیکی شهر من و کافه بازی، جزئی از مجموعه برنامه های مان بود که درماه مبارک رمضان سال قبل تحت عنوان شهر رمضان توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تدارک دیده شده و شهرداری منطقه ۶ تهران نیز به رسم میزبانی و بمنظور برگزاری هرچه با شور و نشاط این نوع برنامه ها کوشش کرد.
زیبایی نژاد اظهار داشت: در جام بازی های الکترونیکی بوستان لاله علاوه برکیفیت، استاندارد به مضامین و فرهنگ ایرانی_ اسلامی به شکل ویژه توجه شد و در کنار آن تنوع و فراوانی بازی ها، ایجاد فضایی امن و آرام برای یک رقابت دوستانه و صمیمانه موجب شد تا شهروندان علاقمند و همین طور گیمرهای مدعی از سراسر تهران بیایند و درکنار بهره گیری از لحظه های ناب ماه مبارک رمضان، اوقات پرهیجان و پر نشاطی را کنار هم تجربه کردند.

وی ادامه داد: بازی موبایلی که درحال تولید هستیم و بزودی عرضه خواهد شد، بصورت آفلاین و آنلاین است. این بازی می تواند برای گیمرها بسیار جذاب باشد. ساخت این بازی تمام شده است و همه تلاش مان را خواهیم کرد تا این بازی برای ایام فراغت مخاطبان و خصوصاً در روزهای تابستان ارائه شود.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: ساخت انیمیشن یکی دیگر از کارهای مان محسوب می شود. انیمیشن «رویا شهر» را سال پیش در جشنواره فیلم فجر داشتیم و مقرر است در مهرماه آنرا به اکران برسانیم. در ادامه از ظرفیتهای کاراکتری این انیمیشن در صنایع خلاق بهره مند شویم. همین طور تولید چند انیمیشن دیگر را در دستور کار داریم.

1403/03/17
11:37:38
5.0 / 5
194
تگهای خبر: جشنواره , زیبایی , طراحی , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
لباس دونی