آیت الله نوری همدانی:

مسئولان باید باهم وحدت داشته باشند

مسئولان باید باهم وحدت داشته باشند

به گزارش لباس دونی آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید اظهار داشت: مسئولان باید باهم وحدت داشته باشند و اختلاف ها را به میان مردم و جامعه نكشانند.



به گزارش مركز خبر حوزه، وی عصر چهارشنبه دردیدار رؤسای دادسراها و دادگاه های نظامی عنوان كرد: مسئولان باید از درد و رنج مردم كم كنند نه اینكه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

وی افزود: آنان بجای حرف های اختلافی به مردم برسند و وظیفه خودرا انجام داده و وقت خودرا صرف مردم كنند، مردم ازنظر معیشت و اقتصاد مشكل دارند و جوانان كار و ازدواج می خواهند.

این مرجع تقلید اضافه كرد: از همه مسئولان در دستگاه های مختلف كه به فكر مردم باشند و برای حل مشكلات حمایت می نماییم، در شرایط امروز مسئولان باید وحدت داشته باشند و اختلاف را كنار بگذارند و برای دشمن خوراك درست نكنند، مسئولان تنها باید به فكر خدمت باشند و حول محور رهبری وحدت كلمه داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی افزود: بعضی از مردم به ما مراجعه نموده و می گویند چرا درباره مشكلات حرف نمی زنید، مردم بدانند ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیركرد بانك ها تذكر می دهیم اما برخی مسئولان توجه ندارند.

وی همین طور با اشاره به این كه اصل انقلاب و نظام، اسلام و ولایت فقیه و مردم هستند، اضافه كرد: مردم بدانند روزبه روز این انقلاب درحال پیشرفت است و هركس در هر مقام و موقعیتی بخواهد مردم را با القای مسائلی ناامید كند خیانت كرده است.

این مرجع تقلید اظهار داشت: ایجاد انقلاب اسلامی برای این نبود كه عده ای بروند و عده دیگر بیایند بلكه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و باید همه برای برقراری این مساله تلاش نماییم.

وی اقدام های دستگاه قضا را نیز قابل قدردانی دانست و عنوان كرد: امروز قوه قضائیه به شدت درحال مبارزه با فساد است و اقدام های دستگاه قضا در مردم امید به وجود آورده است و رئیس قوه قضاییه هم شبانه روزی تلاش می كند، ما از قوه قضاییه در مبارزه با فساد حمایت می نماییم و نباید این قوه تحت تأثیر حاشیه سازی ها قرار گیرد.









منبع:

1398/08/23
10:00:49
5.0 / 5
4243
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
لباس دونی