روایت ۱۵ نقاش از سكوت نامحسوس

روایت ۱۵ نقاش از سكوت نامحسوس

لباس دونی: نمایشگاه گروهی نقاشی «سكوت نامحسوس» با عرضه آثار ۱۵ نقاش عصر جمعه (۱۹ مهر ماه) در گالری مژده شروع به كار می كند.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، علی خالق انتخاب آثار این نمایشگاه را عهده دارد و مقرر است رویكردهای متنوع نقاشی پیكره ای امروز ایران را مرور كند.
در این نمایشگاه آثاری از علیرضا آدمبكان، علیرضا چلیپا، بهنام كامرانی، حسین تمجید، لیلا ویسمه، مسعود كشمیری، مهرداد خطایی، مرتضی خسروی، اوژن شیراوژن، سعید احمدزاده، علی خالق، نزار موسوی نیا، احسان نصری، داریوش قره زاد، حمیده حجار به معرض نمایش گذاشته می شود.
بهنام كامرانی، نقاش و استاد دانشگاه در نوشتاری برای معرفی این نمایشگاه نوشته است:
«نقاشی پیكره ای امروز ایران جنبه های تازه ای را نشان داده است. این جنبه ها از سویی به رهیافت های شخصی و روانشناسه ارتباط دارند و از طرفی دیگر زمینه های اجتماعی در پیدایش آنها موثر می كند. راه كارهای نقاشان هم گوناگونی زیادی دارد و رویكردهای بازنمایانه، طنز آمیز، خیالی، اقتباسی و بیانگرانه را در بر می گیرد. آنچه اهمیت دارد این است كه هر كدام از این نقاشی ها قسمتی از تجربه ها و فرهنگ بصری ما را نشان و شكل می دهد. این هنرمندان می كوشند شرایط پیچیده و در حال گذار در همه چیز، را به آثاری برای دیدار كند.»
آیین گشایش نمایشگاه «سكوت نامحسوس» ساعت ۱۶ روز جمعه (۱۹ مهر ماه) در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاك ۲۷ برگزار می گردد.
این نمایشگاه تا تاریخ ۲۶ مهر ماه (غیر از شنبه) از ساعت ۱۲ تا ۲۰ دایر است.



1398/07/18
19:09:53
5.0 / 5
4854
تگهای خبر: گالری , نقاشی‌ , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
لباس دونی