برای برگزاری دهمین نمایشگاه ایران نوشت؛

گردهمایی فعالان نوشت افزار ایرانی برگزار شد

گردهمایی فعالان نوشت افزار ایرانی برگزار شد

لباس دونی: به گزارش لباس دونی، گردهمایی فعالان نوشت افزار ایرانی با هدف تبادل نظر در رابطه با برگزاری دهمین نمایشگاه ایران نوشت در مجتمع سرچشمه تهران برگزار گردید.



به گزارش لباس دونی به نقل از مهر، بیست و دومین نشست اعضای مجمع نوشت افزار ایرانی با حضور فعالان نوشت افزار سراسر کشور ۲۷ اردیبهشت در مجتمع سرچشمه تهران برگزار گردید.
در این نشست فعالان صنعت نوشت افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی همچون موضوع هایی بود که طی این نشست به بحث و گفتگو گذاشته شد.
برگزاری کارگاه حسابداری و مالیات در سال ۱۴۰۳ توسط کارگروه رشد ایران نوشت و معرفی سایت پروانه برای استفاده از شخصیت ها و محتواهای ایرانی از دیگر بخش های این نشست بود.
در ادامه مبحث مدل برگزاری دهمین جشنواره و نمایشگاه ایران نوشت به بحث و گفتگو گذاشته شد که مقرر شد این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه سال جاری برگزار و تولیدکنندگان میزبان مردم در این نمایشگاه در تهران و سایر شهرستان ها باشند.
گردهمایی فعالان صنعت نوشت افزار ایرانی به صورت دوره ای و با هدف تبادل نظر پیرامون راهکارهای رشد و گسترش این صنعت، به میزبانی تولیدکنندگان مستقر در شهر های مختلف کشور همچون تهران، مشهد، قم، شیراز، یزد، اصفهان، کرج و … برگزار می گردد.

1403/03/12
02:04:50
5.0 / 5
226
تگهای خبر: جشنواره , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
لباس دونی