مراحل خلق پرده واقعه عاشورا را از نزدیك ببینید

مراحل خلق پرده واقعه عاشورا را از نزدیك ببینید

لباس دونی: كارگاه نقاشی قهوه خانه ای با حضور سیدمحمدرضا حسینی، ۱۷ مهر تا ۷ آبان ماه در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می گردد.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، این كارگاه به مناسبت ایام سوگواری محرم و صفر در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی برپا می گردد و علاقه مندان همه روزه به غیر از روزهای سه شنبه و پنج شنبه و از ساعت ۱۰ تا ۱۷ می توانند به تماشای مراحل خلق اثر بنشینند.
محمدرضا حسینی از سال ۱۳۶۶ و به صورت حرفه ای هنر نقاشی روی گچ، پتینه و نقاشی قهوه خانه ای را در محضر استاد عباس بلوكی فر آموخت. وی تابحال بیشتر از ۳۰ پرده عاشورایی و ۵۰ پرده كوچك با موضوعات مختلف را به تصویر كشیده و در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعددی حضور داشته است.
یك فیلم مستند با مبحث نقاشی قهوه خانه ای و با عنوان «راویان عشق» از آثار ایشان ساخته و در سال ۱۳۹۶ از شبكه چهار سیما به روی آنتن رفت.
آخرین پرده نقاشی او با عنوان «واقعه عاشورا» در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی به تصویر كشیده می گردد و در روز اربعین حسینی با حضور هنرمندان و هنر دوستان رونمایی خواهد شد.
علاقه مندان جهت هماهنگی و كسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۲۶۸۶۰۶۳ و ۲۲۶۸۶۰۶۴ تماس گرفته و برای بازدید به نشانی چهارراه پارك وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دكتر حسابی، باغ موزه هنرایرانی رجوع كنند.



1397/07/18
13:19:29
0.0 / 5
4733
تگهای خبر: گالری , موزه , نقاشی‌ , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
لباس دونی