اجراهای چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر

اجراهای چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش لباس دونی چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر امسال، شنبه (۲۷ بهمن ماه) میزبان اركسترها و گروه های موسیقی در سبك های گوناگون است.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، اركستر رتوریك به رهبری نصیر حیدریان در چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر سی و چهارم (۲۷ بهمن ماه)، ساعت ۱۸: ۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می رود. همینطور گروه پایور به رهبری سعید ثابت و گروه تنبك محمد اسماعیلی در همین سالن ساعت ۲۱: ۳۰ اجرا خواهد داشت.
تالار رودكی هم در روز شنبه ساعت ۱۸: ۳۰ میزبان گروه موسیقی دانشگاه هنر (سنتی و كلاسیك) خواهد بود و ساعت ۲۱: ۳۰ در همین سالن رافائل میناسكانیان تك نوازی پیانو خواهد داشت.
همینطور گروه خنیاگران مهر به رهبری بهزاد عبدی ساعت ۱۹ در ایوان شمس اجرا می كند.
برگزیدگان جشنواره جوان در سبك های سنتی، كلاسیك و نواحی هم ساعت ۱۸: ۳۰ و دونوازی كمانچه و دودوك (حسام اینانلو، رضا عسگرزاده) در ساعت ۲۱: ۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت.
اركستر سازهای ایرانی فارابی به رهبری محمدحسین ابوفاضلی) و گروه سماع قزوین به رهبری فریدون محمد بیگی ساعت ۱۹ در برج آزادی روی صحنه می روند.
سالن سوره حوزه هنری هم كه امسال میزبانی موسیقی نواحی را در جشنواره موسیقی فجر بر عهده گرفته است، روز شنبه ساعت ۱۹ اجرای گروه نوای سیمره كوهدشت و گروه ترنگ و ئاسو را خواهد داشت.
همینطور علیرضا طلیسچی ساعت ۱۸: ۳۰ و علی رهبری، آرین بهاری (گروه پازل) ساعت ۲۱: ۳۰ در برج میلاد روی صحنه می روند.
خانه سینما هم فیلم های «برف» از مهران زینب پخش و «بن بست» از مصطفی شیری را ساعت ۱۶: ۳۰ نمایش می دهد. همینطور فیلم «ساز و مهر» از محسن نظری و مرجان قنبری مهر ساعت ۱۸: ۳۰ به نمایش درخواهند آمد.
سی وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می گردد.



1397/11/27
14:50:08
5.0 / 5
4495
تگهای خبر: جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
لباس دونی