چند شب دو نوازی برگزار می گردد

چند شب دو نوازی برگزار می گردد

لباس دونی: آخرین برنامه از مجموعه كنسرتهای «چند شب» در سال ۹۷ روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه در قالب مجموعه برنامه های «چند شب دونوازی» برگزار می گردد.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، افشین معصومی ـ مدیر برگزاری مجموعه كنسرتهای «چند شب» ـ با اشاره به جزئیات دهمین دوره این پروژه كه به اجرای «چند شب دو نوازی» اختصاص دارد، اظهار داشت: پروژه «چند شب دونوازی» نگاهی بر طراحی دونوازی برای دو ساز ملودیك ایرانی دارد. این برنامه طراحی و تنظیمی برای یك دونوازی ۲۰ دقیقه ای میان دو ساز است كه به شكلی متفاوت از دیگر نوع های تكراری خود است. در دونوازی های رایج شاهد هم نشینی گاهی بداهه و یا سوال و جوابی به مانند ساز و آواز هستیم. ولی در این چندشبِ پیش رو اهتمام داریم دونوازی هایی از پیش طراحی شده را برای مخاطبان جدی موسیقی ایرانی نمایش نماییم.
وی در معرفی هنرمندان مجموعه برنامه های «چند شب دو نوازی» بیان كرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مژگان حسینی نوازنده قانون، سپنتا حامدی نژاد نوازنده تار، عماد حنیفه نوازنده تار، پوریا فرجی نوازنده سنتور، پویان عطایی نوازنده سنتور، حمید خوانساری نوازنده عود، نوا سلیمانی نوازنده عود، حسین اینانلو نوازنده سه تار، مجید مولانیا نوازنده تار، صابر سوری نوازنده عود، مهرداد ناصحی نوازنده كمانچه و امین گلستانی نوازنده عود روزهای سه شنبه ۲۵ و چهارشنبه ۲۶ دی ماه به اجرای برنامه می پردازند.
وی ادامه داد: این برنامه آخرین دور از این مجموعه كنسرتهای چندشب است كه در سال ۹۷ برگزار می شود و امید داریم در سال ۹۸ شاهد انتشار آنچه تابحال در این چندشب ها به صورت صوتی و حرفه ای ضبط شده، باشیم. به هر صورت مجموعه كنسرتهای چندشب بیان كننده رویكرد، بیان و اندیشه نسل چهارم موسیقی ایرانی است كه در آن آثار بیشتر از ۱۱۴ هنرمند برگزیده موسیقی ایران طی ۲۸ شب اجرا ثبت و ضبط شده اند و بدون تردید می تواند مقیاس و میزانی برای آیندگان باشد. پروژه ای كه به اعتقاد من فقط با همدلی نسل چهارم موسیقی صورت گرفت.
دهمین دوره مجموعه كنسرتهای «چند شب» با عنوان «چند شب دو نوازی» روزهای سه شنبه ۲۵ و چهارشنبه ۲۶ دی ماه در تالار رودكی تهران برگزار می گردد و علاقه مندان از روز شنبه هشتم دی ماه می توانند برای تهیه بلیت اقدام نمایند.



1397/10/08
14:22:13
5.0 / 5
4458
تگهای خبر: هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
لباس دونی