فرصت خانه نشینی كرونایی و مطالعه آثار شهید مطهری

فرصت خانه نشینی كرونایی و مطالعه آثار شهید مطهری

به گزارش لباس دونی دبیر كمیته مسابقات كتابخوانی بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری از برگزاری پویش كتابخوانی با مطالعه آثار استاد شهید مرتضی مطهری در روزهای كرونایی اطلاع داد.


مطهر پارسا روز شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: پویش كتابخوانی كرونا؛ فرصتی برای مطالعه به مناسبت شیوع كرونا و خانه نشینی مردم در روزهای نوروز بوجود آمده تا یك پویش مطالعاتی را در چارچوب مسابقه كتابخوانی برگزار نماییم.
وی اضافه كرد: این مسابقه شامل ۱۵ مبحث از كتاب های شهید مطهری است كه هر مسابقه حدود ۱۰ صفحه است و مطالبی از كتاب های عدال الهی، ۱۰ گفتار، ۲۰ گفتار و برخی دیگر از آثار این استاد شهید است.
پارسا اضافه كرد: شركت كنندگان در هر یك از مراحل این مسابقه، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا در آزمون مربوط كه شامل دو سوال است شركت نمایند. این مسابقه تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در هر مسابقه سه سوال از ۱۰ صفحه پرسیده می شود و متن ۱۰صفحه مربوط به مسابقه هم در كنار سوالات قرار دارد و پاسخ دهندگان می توانند به راحتی به سوالات پاسخ دهند و كسانی كه به دو سوال پاسخ صحیح بدهند در قرعه كشی شركت داده می شوند.
دبیر كمیته مسابقات كتابخوانی بنیاد شهید مطهری افزود: امشب كه مصادف با شب مبعث پیامبر اكرم (ص) است، مسابقه اول از ساعت ۲۴ فعال می شود و مسابقه بعدی پنجم فروردین خواهد بود.
وی درباره نحوه شركت در این پویش تصریح كرد: علاقه مندان می تواننداز طریق كافه بازار اپلیكیشن استاد مطهری را نصب و یا با رفتن به سایت بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری یا ارسال عدد یك به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ اقدام نمایند.
پارسا اضافه كرد: تمامی آثار شهید مطهری در این اپلیكیشن وجود دارد. یعنی علاقه مندان می توانند ۱۱۳ جلد با تمام متن، ۲۱ كتاب صوتی شامل آثار قلمی استاد و ۵۷۰ جلسه مربوط به سخنرانی های شهید مطهری را مطالعه كنند یا بشنوند. دسترسی به دوره های آموزشی سیر مطالعاتی و جست وجو در آثار هم از دیگر قابلیت های این اپلیكیشن است كه به صورت مجانی عرضه می شود.
وی سه روش برای قرعه كشی این مسابقه اعلام نمود و تصریح كرد: در مجموع ۷۵ جایزه ۴۰۰ هزار تومانی برای این مسابقه درنظر گرفته شده و قرعه كشی در ساعت ۱۷ روزهای زوج یعنی ششم، هشتم، دهم تا آخر فروردین برگزار و به صورت زنده از اینستاگرام پخش می شود.
پارسا اضافه كرد: یك قرعه كشی هم در انتها خواهیم داشت كه میان كسانی برگزار می شود كه بیشترین امتیاز را دارند و جوایزی ارزشمند اهدا خواهد شد. یك قرعه كشی هم ویژه معرفان است و به برخی از كسانی كه اپلیكیشن را به دیگران معرفی كرده باشند، تعلق می گیرد.


1399/01/02
23:11:08
5.0 / 5
3556
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لباس دونی