ره عشق در تالار وحدت طی شد

ره عشق در تالار وحدت طی شد

لباس دونی: كنسرت «ره عشق» با هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی در حالی میزبان علاقه مندان موسیقی ایران بود كه همزمان با برپایی این اجرای زنده از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نیایش» رونمایی گردید.


به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا برمبنای خبر رسیده، كنسرت «ره عشق» با هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی پنجشنبه شب اول آذر ماه در تالار وحدت تهران برگزار گردید. در این كنسرت كه به همت موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی بود قطعاتی در دستگاه های ماهور، اصفهان، دشتی و چهارگاه با اجرای آثاری از آهنگسازان صاحب نام موسیقی كشورمان همچون پرویز یاحقی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملك، فریدون حافظی، علی تجویدی، عطاءالله خرم و تعدادی دیگر به مخاطبان نمایش شد.
این در حالی است كه همزمان با برپایی این اجرای زنده از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نیایش» در حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی همچون فضل الله توكل، لوریس چكناواریان، میلاد كیایی، اسماعیل آذر، سعید نمكی، پری ملكی، رضا مهدوی، مزدا انصاری، فاضل جمشیدی، علیرضا میرعلی نقی، امید نیك بین، رضا شایسته، ادنا زینلیان و تعدادی دیگر رونمایی گردید.
عكاس: حسین حاجی بابابی

1397/09/03
16:00:38
5.0 / 5
4472
تگهای خبر: هنرمند , هنرمندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
لباس دونی